Lillkillen har fyllt 4 år + lite till

Idag för 4 år sedan föddes mitt goa lilla bus Linus. En jobbig förlossning som slutade med akut kejsarsnitt.



Jisses vad tiden rusar iväg. Han blev uppvaktad på morgonen av oss alla. Trodde han skulle sova men pappa fick gosa med honom i sängen så sjöng vi för honom med lite paket på morgonkvisten. Mysigt värre. På dagis hade han också blivit firad och fick en söt liten bok av de. Nu på kvällen kom mormor och Lasse med paket. Vi fikade och åt glass i stoooora lass :)

Har även hunnit läsa ut en bok till....De bortglömda barnen av Kathy Harrison. Handlar om en fosterfamiljs liv. Hemsk att läsa om hur barn blir behandlade. Jag blev illa berörd!



Har idag även börjat med en 2 veckors kur med Allevo! Känner mig så peppad så eftersom vi sålde vår ena bil idag så passade jag på att köpa 2 förpackningar till en kickstart kur! Bara pulver på 2 veckor. Känner mig faktiskt oerhört peppad just nu. Hoppas det håller i sig. Vågen står nu på 89.5 och ett del mål är att nå 80 kg. Borde jag ju klara och bara vädret blir bättre tänker jag börja med lite små promenader också!! Någon som vill hänga på?

KRAM CISSI






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0