Nyårslöfte

Jag looooovar er ALLA att från 2012 kommer jag BLOGGA mer!!! Kanske kommer det inte att handla om så vettiga saker men vem har sagt att man inte får blogga om precis vad man vill??

Finns egentligen regler för om vad man INTE får blogga om??

Det kommer handla om familjen, Sandras sjukdomar, Linus och Oscars matallergier och framförallt mitt bokskrivande. Jooo du hörde rätt. Jag ska skriva en bok! Vägen dit är LÅNG jag vet men jag ska i alla fall ge det ett tappert försök. Har en idé i skallen som inte vill försvinna och då är det lika bra att få ut den på papper.

Så länge får ni hålla till godo med lite DIGISCRAP!





God fortsättning på er alla där ute och inne!

KRAM CISSI


Kommentarer
Postat av: Ullis

Åh så spännande med en författar kompis.. Lovar att jag ska köpa den när den kommer ut i handeln...

Kram

2011-12-29 @ 16:18:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0