Mot ett smalare liv!

Japp! Nu är jag taggad och har verkligen bestämt mig att gå ner i vikt och stanna där! Det känns superbra! Trots att jag hade en liten syndar dag igår i form av en pizza så visar vågen nedåt och idag gjorde det mig ännu mer taggad så jag tog de som är hemma i familjen på en halvtimmes promenad i det kalla vädret, dock vackra. Här är bildbevis :)



Tänkte börja träna vart efter på medley och Arena Grosvad här i Finspång! Ska bli så skönt!!

Vad gör ni andra en lördag som denna??

KRAM CISSI


Kommentarer
Postat av: Astrid

Gud så underbart och jag säger bara håll i det resten av ditt liv

Jag gick ner bra i din ålder och så började jag äta som vanligt, ja vad händer

Att synda en gång i veckan eller mindre det vet inte kroppen och kan ibland vara bra

Nu har jag också börjat tänka mer på vad jag äter

Jag är tvungen på grund av en hälsporre så jag kan inte gå min mil per dag

2012-01-14 @ 13:18:46
URL: http://www.astridlarsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0