Hand dator!

Sandra har av habiliteringen fått en hand dator som ska göra att hon blir mer självständig och att jag ska slippa tjata varje gång hon tar sin medicin. Hon tar mediciner 6 gånger per dag så det är ganska mycket tjat och gnat det handlar om för det är inte roligt att va 18 år och ta så mycket mediciner. Handdatorn påminner henne var gång hon ska ta sin medicin, tabletter och sådant. Den piper och ringer då som ett alarm ungefär!!
Så med hjälp av Habiliteringen så fick vi hem en sån här smidig sak. Jag tycker det är jättebra, Sandra tycker den är lite stressande men antar att det är en vanesak.



Så idag har habiliteringen kommit till oss. Smidigt att de åker från Norrköping och hit tycker jag. Annars har det varit en lugn måndag. Linus på dagis 9-12 då när vi hade mötet sen fick jag vila lite och grabbarna lekte snällt i rummet. Kul när de är så snälla och inte bråkar med varandra....Vad har ni andra gjort idag???

KRAM CISSI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0