Dagen i dag!

Har varit en ganska okej dag men trött har jag varit typ halva förmiddagen. Gick upp klockan 6 så det kanske var därför. Så är det när man inte kan somna om. Jag hatar det. Jag vill somna om men det går absolut inte. Hur gör du för att somna om?

Nu har jag och de stora barnen sett på det okända. Det roliga var att det var från Marieborg i Norrköping. Bus spännande eftersom man själv har varit där ett par gånger på några distanskurser man gått och gjort prover. Spännande värre.

Gick även en liten promenad med barnen själv idag. Följde med allihopa och lämnade sopor. Ingen lång prommis men alltid en början!! Känns jättebra att ha gjort det faktiskt.

Pelle jobbar till 23:00 i Nyköping. Inte hemma förrän vid 00 och då sover nog jag. Jag ska precis gå och lägga mig och först läsa i boken Glasfåglarna av Elsie Johansson och sedan så lyssnar jag även på en ljudbok i mobilen som heter Den farliga leken av Mari Jungstedt. Vad läser/lyssnar du på?

Det syns inte mycket men här är grabbarna, Linus är den lille som springer runt och ALDRIG är stilla hihi.



En kvällslig liten promenad bild helt enkelt :)

Godnatt gott folk!

KRAM CISSI


Kommentarer
Postat av: Astrid

Hejsan jag brukar se Det Okända men inte i går kväll:0(

Jag saknar mina långa promenader men en inflammation under hälen stoppar det så det bli minipromenader för mig nu

men alltid något

2011-11-29 @ 08:55:11
URL: http://www.astridlarsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0