En oavslutat bok

Jag gillar INTE att inte avsluta böcker jag läser. Under det gågna året har det hänt 2 gånger. Först var det med Marion Keyes bok Oväntat besök på StarStreet. Den va alldeles för jobbig och långdragen för att jag skulle orka läsa klart den. Någon gång ska jag väl försöka igen men inte just nu i alla fall.



Denna kunde jag heller inte läsa klar. Nog för att den var gullig och så men texten flöt ihop och jag kände att jag inte kom någon vart i denna bok fast jag läste och läste. Ja så kan det ju vara med böcker emellan.

Vilka böcker klarar du inte av att läsa klart?

KRAM CISSI


Kommentarer
Postat av: Emelie - Ung & Kär mamma.

Är administratör på Ärliga - men snälla föräldrar.

Kul att du har blogg, och kika gärna in på min också.

Vi kanske även kan följa varandra på bloglovin sen..



Ha det bra!

2011-12-12 @ 18:49:25
URL: http://emeliitaah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0